Εαν επιθυμειτε να παραλαβετε την παραγγελια σας απο το σημειο παραλαβης παρακαλουμε καλεστε στο 2117502020

Τρόποι Αποστολής

Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την Γενική Ταχυδρομική  για τις παραδόσεις των προϊόντων μέσω ενός δικτύου 600+ καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα. Η παράδοση των αποστολών είναι άμεση (συνήθως εντός 1-2 ημερών). Σε περίπτωση που η περιοχή σας χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτη, ο χρόνος παράδοσης είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες και δεν επιβαρύνεστε με επιπλέον έξοδα αποστολής.

Τι επιλογές παράδοσης έχω;

1) Παράδοση στο χώρο σας εντός 24-48 ωρών
Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρείας courier (Γενική Ταχυδρομική). Στην περίπτωση που έχετε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου, λαμβάνετε ενημερωτικό sms, την ημέρα που η αποστολή βρίσκεται στο τελευταίο σταθμό πριν την παράδοση.
Παρακαλούμε να βρίσκεστε στον χώρο παράδοσης για την δική σας καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση. Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η courier θα σας αφήσει σημείωμα που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.

 

2) Παραλαβή από το πλησιέστερο σε σας κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής
    Προσκομίζοντας τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας (σας αποστέλλεται μέσω e-mail ή σας δίδεται τηλεφωνικά από εμάς), παραλαμβάνετε την παραγγελία σας καθημερινά 09:00 - 17:00 .

3) Παραλαβή από το κατάστημά μας
    Προσκομίζοντας τον αριθμό της παραγγελίας (σας αποστέλλεται μέσω e-mail ή σας δίδεται τηλεφωνικά από εμάς) ή απλά με το όνομά σας, παραλαμβάνετε την παραγγελία σας καθημερινά στις ώρες λειτουργίας του καταστήματός μας στην οδό Αρκαδίας 27, 12132 Περιστέρι.

 

Ποιες ώρες παραδίδετε μέσω courier;

   Μπορείτε συνήθως να παραλάβετε τις αγορές σας μεταξύ 10:00 και 18:00μμ από Δευτέρα έως Παρασκευή. Κατόπιν ειδικής συνεννόησης μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία στον χώρο σας και το Σάββατο μεταξύ 10:00 - 13:00.

 

Έξοδα αποστολής

 
   H χρέωση για την παράδοση είναι 4 ΕΥΡΩ για όλη την Ελλάδα. Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα υψηλού βάρους για τα οποία το κόστος αποστολής υπολογίζεται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

 

Ποιος μπορεί να υπογράψει για την παραλαβή;

    Η παραγγελία σας μπορεί να παραλειφθεί και από τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοση της παραγγελίας, θα ζητηθεί ένα πιστοποιητικό ταυτότητας και μια υπογραφή του δελτίου παραλαβής από τον μεταφορέα.

 

Τι συμβαίνει αν δε με βρουν;

   Σε περίπτωση που απουσιάζετε και περάσει η συνεργαζόμενη εταιρία courier:
θα λάβετε ειδοποίηση sms εάν είχατε δηλώσει τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου ή θα σας αφήσουν ειδοποιητήριο σημείωμα και η παραγγελία σας θα δοθεί ξανά προς παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

Τρόποι πληρωμής

  1. Μέσω αντικαταβολής.

Το τελικό ποσό της παραγγελίας σας, καταβάλλεται στον υπάλληλο της Courier την στιγμή που την παραλαμβάνετε.

  1. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μπορείτε να επιλέξετε ποιος σας διευκολύνει να χρησιμοποιήσετε για την κατάθεση του τελικού ποσού της παραγγελίας σας. Καλό θα ήταν η κατάθεση να πραγματοποιηθεί εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία καταχώρισης της παραγγελίας.

Στο καταθετήριο απαραίτητα να αναγράψετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας.
Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας αποστέλλεται αφού διαπιστώσουμε ότι πραγματοποιήθηκε η κατάθεση και σας αποστέλλουμε e-mail όπου και σας αναφέρουμε ακριβώς την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας σας με την Courier που συνεργαζόμαστε και τον μοναδικό κωδικό αναζήτησης δέματος.

            Τυχόν τραπεζικά έξοδα από μεταφορές ή εμβάσματα θα πρέπει να επιβαρύνουν εσάς.
 

 Πειραιώς  GR23 0171 7250 0067 2516 1048 671  (Δικαιούχος DIGITAL MARKET O.E.)

  1. Μέσω πιστωτικής κάρτας.

Η πληρωμή on-line μέσω πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται μέσω του συστήματος ασφαλείας Transport Layer Security (TLS) και Secure Socket Layer (SSL) που εξασφαλίζει την κρυπτογράφηση των τραπεζικών σας στοιχείων κατά την μετάδοσή τους στο δίκτυο. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται στo κατάστημα μας ελέγχονται και αξιολογούνται από την τράπεζα Πειραιώς. Για όλες τις συναλλαγές σας στον ιστότοπό μας, είστε ασφαλισμένοι από την τράπεζα Πειραιώς. Αν η τράπεζα Πειραιώς εκτιμά πως υπάρχει κίνδυνος και αρνείται να εγγυηθεί την ασφάλεια μιας συναλλαγής, είμαστε σε θέση να αρνηθούμε τη διεκπεραίωση της παραγγελία σας.

Ακύρωση

Το κατάστημα μας διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@digitalmarket.gr . Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.